„Kokia yra kuratoriaus vieta šiandieniniame meno lauke: kas, kaip ir kada tampa kuratoriumi?”

Pirmoji seminaro diena prasidėjo olandų menininkės, kuratorės bei meno istorikės Danilos Cahen filmu „Draugiški priešai“ (angl. Friendly Enemies, 2010), kuriame šmaikščiai pasakojama apie daugiasluoksnius ir įtemptus menininkų ir kuratorių santykius. Filmą lydėjo du pranešimai: vis dažniau menininkams ir kuratoriams keičiantis vaidmenimis, „Three uses of the knife“ pakvietė menininką ir teoretiką pristatyti savo kuravimo praktikos viziją. Teoretiko-kuratoriaus pozicijas atstovavo Londono „Hayward“ galerijos kuratorius, vienas iš tarptautinio žurnalo „Frieze“ redaktorių Tom Morton, kuris šiais metais drauge su Lisa Le Feuvre paskirtas ambicingiausia Didžiojoje Britanijoje vadinamos parodos „The British Art Show“ kuratoriumi.
Antrąją paskaitos dalį idėjų menininkas Darius Mikšys surengė video karaoke bei bandė abginti menininkų teisę į kuravimą pristatynėdamas kuratorinį-meninį projektą „Už baltos uždangos“, kuris buvo išrinktas atstovauti Lietuvą 54-oje Venecijos Bienalėje 2011 m.

Grįžti Atgal